Sunday 14 July 2013

Saya dan Alfafa

Assalamualaikum dan selamat pagii......


Lamanya blog ni sepi kan. Sorry la, saya busy la lately. Rasa tak tekejar masa yang ade, kena pulak bulan Ramadhan ni kan. Ok takpe, kita cover balik ape yang tertinggal.

So, hari ni saya nak berkongsi testimoni saya sendiri  setelah mengamalkan Product SHAKLEE. Salah satu yang saya sedang amalkan sampai sekarang ialah Alfafa Complex. Memang nampak ketara la perubahan pada badan. yela kita yang makan so kita la yang rasa kan.
Dulu hampir setiap hari, pagi saya mesti dimulakan dengan bersin berturut2 stok susah nak stop sampai meleleh2 hingus, xselesa sgt. Anak sulung aqil pn sama, warisi penyakit ibu. kesian sgt. tp sejak saya amalkan alfafa ni Alhamdulillah memang dah jarang sangat bersin awal pagi. Suami pun perasan dan tegur. Untuk aqil saya bagi dia mealshake dan Chewable Vita C dan sekarang nampak berkurang jugak so far...InsyaAllah.
Paling best keputihan yang buat saya stress sebelum ni dah hilang.Bukan berkurang yer, HILANG..tak perlu dah nak berteman panty liner everyday. mmg selesa sangat...Sape-sape yang alami masalah macam saya ni memang saya recommended la untuk cuba amalkan alfafa ni.memang tak menyesal..:)
Nak lagi Best???hehe...tak perlu berjamu bagai dah untuk dalaman sebagai seorang isteri. Alfafa ni sendiri dah terbukti bertindak sebagai kacip fatimah untuk wanita bergelar isteri..rata-rata yang mengamalkan Alfafa ni memang majoriti cakap benda yang sama. Sebelum ni memang dah macam-macam saya makan, bukan kate tak jadi,memang jadi, tapi stok asyik la putus-putus jeee..maklum la mahai. Tu yang jadi tak tetap je makan, asyik la tukar-tukar...yela duit gaji tiap2 bulan pun bukan kita nk pikir untuk beli itu je ye dak, banyak lagi mende lain nk kena pikir and setel. Alfafa ni yang buat saya stay amal salah satu sebabnye adelah harga yang murah dan tahan lama.berkesan pulak tu. yela kalau 1 botol bleh tahan sampai 2 ke 3 bulan memang penjimatan extra la kan.
Lagi satu kan Alfafa ni bertindak sebagai detox, best sebab tetiap pagi mesti membuang. Bila makan Alfafa kita automatik akan sentiasa rasa dahaga, maka dengan itu banyak la jugak kita akan minum air. kalau dulu nak habiskan 1 mug air masak pun payah, sekarang paling kurang 2liter sehari mesti confirm. itu yang makin senang proses membuang tu. Kalau tak percaya jom la kita pakat-pakat amalkan ALFAFA....hehehe

Panjang mak jemah membebel..hehe..takpe ni semua untuk anda semua. memang saya recommended la pada sape-sape yang nak cuba alfafa ni.tak payah ragu-ragu lagi dah.Alfafa mmg terbukti berkesan dan terbaik untuk diri anda...lebih-lebih lagi wanita.

Mana nak dapat?hehe, jangan risau. contact je saya. Saya sedia membantu anda semua. so ringan-ringankan jari jemari anda yer...:)

Untuk Info & Order:
FB Maynee Razak

Fanpages Chantek Sihat Semulajadi
Shaklee Independent Distributor | ID - 910024
SMS/Whatsapp: 013 973 8298

No comments:

Post a Comment